Oké, de huizenmarkt is nu gunstig, maar dit nieuwbouwplan van Trebbe Wonen en WBO Wonen is wel heel ambitieus. Hartje Oldenzaal, 44 unieke woningen met een gave architectuur. Mooi om te zien dat Trebbe en WBO zich samen inzetten voor een fraai stukje Oldenzaal!

De vraag aan ons: positioneer dit plan, ontwikkel een merkidentiteit en geef de campagne vorm met als doel een snelle verkoop van de woningen.

Case Stadsbleek
Case Stadsbleek
Case Stadsbleek

Raken kan alleen als doel en doelgroep helder zijn. Daarom een creatieve kick start met de projectontwikkelaars en makelaars. Resultaat: DNA check, strategie check en visuele identiteit. Tijd voor rumoer rondom het plan! Campagnemiddelen: brochures, Facebook-campagnes, een website in co-creatie, redactionele artikelen, advertenties en vrolijke acties rondom lokale events zoals De Boeskool is Lös en de Grootste Twentse Carnavalsoptocht.

Case Stadsbleek
Case Stadsbleek

De strategie staat als een huis, met de fundering van de campagne zit ’t dus wel snor. De uitrol verloopt daardoor op rolletjes. De doelgroep voelt zich aangesproken en is nieuwsgierig naar Stadsbleek! Resultaat: de woningen van fase 1 zijn in een rap tempo verkocht. Fase 2 gaat nu in de versnelling. Tevreden projectontwikkelaars en makelaars, dat geeft ons energie, we geven verder gas!

Case Stadsbleek

Review
Mede door jullie voortreffelijke inspanning voor de verkoop van de 1e fase Stadsbleek hebben we nu al de verkoopdrempel gehaald van 80%! Dank daarvoor!

Alex Scholten – Trebbe Wonen

Projecten die óók raken!

Start typing and press Enter to search