A man brand with a mission
Klaas a.k.a. De Duurzaamheidsspecialist heeft een missie: Mensen bewust maken dat zij zelf een bijdrage kunnen leveren aan een betere wereld door je huis (en leven) zo duurzaam mogelijk in te richten. Hiervoor biedt hij ze de middelen en zijn advies.

 

Zijn isolatiemethode helpt woningbezitters die comfort willen verhogen door beter te isoleren en daarbij milieu impact te minimaliseren. Zijn ventilatiesystemen helpen woningbezitters met stille en comfortabele luchtverversing. Wat leidt tot een gezondere leefomgeving.

 

Hij wil zo veel mogelijk mensen bereiken, zo veel mogelijk mensen activeren het heft in eigen handen te nemen. Om het duurzaamheids-effect te optimaliseren.

 

De vraag aan Bam!: geef mij de tools om mijn missie te laten slagen.

Een missie als deze vraagt om groots denken. Klaas zijn missie stopt niet bij de grenzen van zijn fiets-bereik. Daarom denken we breed en groots: Een community waar je je bij aan wilt sluiten wanneer de aarde je lief is. Je woning verduurzamen, voor deze generatie en de volgende generaties.

 

Onze aanpak vraagt om zorgvuldig werken, it’s all in the details. Communicatiekanalen, druktechnieken en papiersoort, het moet passen bij de visie en missie van het merk. Een mooie klus, die ook ons nog verder bewust heeft gemaakt van duurzaam en betekenisvol ondernemen.

Generatie Groen! Woning verduurzaming vanuit de overtuiging dat we het in één keer goed moeten doen voor deze generatie en de volgende.

 

Bam! zorgt voor het concept, bijpassende naam en herkenbare branding. Vervolgens de uitwerking van het aanbod in een overzichtelijke site waar ook de nodige aandacht is voor de visie van Generatie Groen. Nieuwsgierig? Bekijk hem hier: generatiegroen.nl.

 

Het logo en de uitstraling straalt duurzaamheid uit. Het logo is een abstracte vlag. De vlag van de generatie die de wereld wil verduurzamen (generatie groen). Iedereen kan erbij horen. Jij ook?

Projecten die óók raken!

Start typing and press Enter to search