Ambitieus en innovatief, Janssen de Jong gelooft in deze manier van bouwen. De wens van de gebruiker staat hierbij altijd centraal. Voor een nieuw te bouwen appartementencomplex in Enschede moet een pakkende en passende naam, een visuele identiteit en een verkoopcampagne ontwikkeld worden.

Case Duette
Case Duette
Case Duette

Wij gaan op zoek naar het verhaal van dit appartementencomplex. Wat maakt het bijzonder en waarom zou je er willen wonen? Het fundament voor de merkidentiteit. Zo komen we tot de inspirerende naam Duette.

Het complex moet nog worden gebouwd, dus het visuele plaatje is belangrijk om potentiële bewoners over de streep te trekken. Met een frisse blonde styling en sfeerfotografie zetten we een fraaie stijl neer die aansluiting vindt bij de naam, identiteit en de vernieuwbouwwijk waar het complex komt te staan.

Case Duette
Case Duette

Een visuele identiteit die raakt. Een propositie waar een belofte in schuilt en nieuwsgierig maakt.
Sterk ontwikkelde tools die uitstekend dienstdoen.

Een fraaie samenwerking tussen projectontwikkelaar, makelaar en Bam! Veel woningen staan onder optie. Raak dus.

Projecten die óók raken!

Start typing and press Enter to search